لوگوی سه گوش

ساعت فلش

کد ساعت

.

کد حدیث

کد حدیث

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به سه تن نمی نگرد و با آنان سخن نمی گوید : پیشوای ستمکار، پیرِ زناکار و عابد متکبّر . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تماس با ما

همیشه در پرتو الطاف وفیوضات الهی موفق وپیروز وسربلند ومسرور باشید

 
چهارشنبه 91 خرداد 31 , ساعت 11:6 عصر

 شما میتوانیدحداکثر در مدت 18 ماه مترجم کلام وحی شوید

 

با گذراندن شش ترم در سه سطح

 

مقدماتی ،متوسطه وعالی با تمام ادبیات قرآن آشنا و درچهار پایان نامه ترجمه تمام قرآن را مکتوب و با مفاد تفسیری آیات آشنا شوید .

زیر نظر :استاد سید علی حسینی یزدی

  

حضوری                  غیرحضوری                اینترنتی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح مترجمی زبان قرآن به قسمت در باره ما مراجعه فرمایید.

برای برقراری ارتباط با طراح و مولف و محقق طرح مترجمی زبان قرآن و ارائه انتقادات و پیشنهادات به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.

واز این قسمت ثبت نام فرمایید.

 

 

 به اطلاع کلیه ی قرآن پژوهان گرامی میرساند که در پی سیا ست اینترنتی کردن کلیه ثبت نام های کلاسهای حضوری در کل کشور به منظور تسهیل و افزایش ارتباط مستقیم مسولین و قرآنپژوهان این مهم از مهر ماه سال 1390 به صورت ترتیبی از استان مرکزی آغاز شده واجرای آن در سایر استا نها نیز به ترتیب اعلام میگردد.

 

 بدینوسیله به اطلاع کلیه دوستداران قرآن میرساند که طرح مترجمی زبان قرآن آموزش خود را به صورت عربی به انگلیسی به زودی آغاز نموده و افتخار دارد که اعلام نماید در یافت مدرک دوره تافل زبان انگلیسی را از طریق آموزش مفاهیم بلند قرآنی برای تمامی عزیزان تسهیل نموده است .این دوره ها فعلا در دست بررسی و تکمیل نهایی است و به زودی آموزش  حضوری وآنلاین و غیر حضوری آن  آغاز میگرردد.

 

 

 به زودی مسابقه اینترنتی مترجمی زبا ن قرآن برگزار میگردد. این مسابقه به صورت کاملا تخصصی بین قرآنپژوهان طرح صورت گرفنه و ضمن دارا بودن جوایز نفیس از بار علمی و تحقیقی فراوانی نیز برای این عزیزان برخور دار است.نحوه برگزاری آن در خبر های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد. 

 

 

 

 

طرح مترجمی زبان قرآن ضمن دعوت از کلیه اساتید و دانشجویان گرامی برای شرکت در این طرح از همه این عزیزان می خواهد نسبت به انتشار این فراخوان در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه های خود اقدام نمایند.تا این طرح که به منظور گسترش آشنایی شما خوبان با معانی بلند قرآن کریم در نظر گرفته شده به طور شایسته اطلاع رسانی شود.

امتیاز ویژه برای دانشجویان عزیز:

دانشجویان گرامی میتوانند به ازای معرفی و ثبت نام هر یک نفر از دوستان خود مبلغ20000ریال دریافت نمایند.

   موسسه علوم قرآنی گلچین در نظر دارد برای گسترش فعالیت خود در راستای فراگیر کردن فهم کلام نورانی وحی درشهر ها و استانهای مختلف تعداد نمایندگی های خود را افزایش داده و با موسسات قرار داد همکاری منعقد نماید.

برای در یافت قرار داد و بررسی شرایط آن از قسمت دانلود استفاده نمایید  

    

بدینوسیله طرح مترجمی زبان قرآن در راستای گسترش و ارتقای سطح اساتید از کلیه قرآن پژوهانی که  طرح مترجمی زبان را گذرانده اند دعوت به عمل می آوردتا باگذراندن دوره تربیت مربی به عنوان مدرس در استان و یا شهر خود مشغول به کار شوند.

   همیشه در پناه قرآن و عترت باشید


تنظیم فونت
+ افزایش اندازه متن - کاهش اندازه متن



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
تماس با ما

دانلود آهنگ

mouse code

کد ماوس

پخش ویدیو